Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Μελών Shell GO+

Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Μελών Shell GO+

Εάν έχεις κάποια απορία, δες πρώτα τις "Συχνές Ερωτήσεις" παρακάτω ή στο app.

Για άμεση επικοινωνία, κάλεσε στο +302109476566 ή συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς γίνομαι μέλος του Shell GO+;

Kατέβασε το Shell GO+ app, σύνδεσε την κάρτα σου ή απόκτησε νέα και ανακάλυψε όλους τους τρόπους για κερδίζεις. 

Shell GO+ app

Πώς θα μάθω τους Shell GO+ πόντους που έχω συλλέξει;

Κατέβασε το Shell GO+ app, σύνδεσε την κάρτα σου και δες άμεσα τους πόντους σου ή κάλεσε στο +30 2109476566 (πληκτρολόγησε 1 και ξανά 1).

Shell GO+ app

Λήγουν οι πόντοι μου, και αν ναι, πότε;

Η Coral Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώνει κάρτες που είναι ανενεργές για πάνω από 1 έτος και να διαγράφει τους πόντους που αντιστοιχούν σε αυτές. Επίσης, διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει τους πόντους σε κάρτες που δεν έχουν κάνει κάποια εξαργύρωση τους τελευταίους 36 μήνες. Δες περισσότερα στους όρους του προγράμματος.

Όροι και Προϋποθέσεις Shell GO+

Πώς θα κερδίζω περισσότερους πόντους;

Κέρδισε έως x4 πόντους ανά λίτρο με τα καύσιμα Shell V-Power, επιπλέον πόντους για αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών από τα καταστήματα των πρατηρίων και πολλαπλασίασε τους πόντους που κερδίζεις, μέσα από αποκλειστικές συνεργασίες και προσφορές του προγράμματος.

Δες πως κερδίζεις

Πώς δηλώνω ή αλλάζω τα στοιχεία μου;

Τα στοιχεία σου καταχωρούνται όταν συνδέεσαι στο Shell GO+ app. Μπορείς να τα αλλάξεις μέσα από την ενόνητα "Ο Λογαριασμός μου" στο μενού του app, επιλέγοντας το εικονίδιο με το "μολύβι" ή επικοινωνώντας με την υπηρεσία εξυπηρέτησης μελών (+302109476566 ή μέσω της φόρμας

).

Πώς αλλάζω την κάρτα που έχω συνδέσει στο app;

Από την ενότητα "Ο Λογαριασμός μου" από το μενού του app, επίλεξε "Αποσύνδεση κάρτας" μέσω του εικονιδίου πάνω δεξιά. Στη συνέχεια μπορείς να συνδέσεις μια άλλη κάρτα.

Mπορώ να έχω πάνω από μια κάρτα στο app;

Όχι. Mπορείς όμως να επικοινωνήσεις με την υπηρεσία εξυπηρέτησης μελών (+302109476566 ή μέσω της φόρμας

) και να ζητήσεις να συνδεθούν περισσότερες από μια κάρτες στον λογαριασμό σου για να ενημερώνουν το ίδιο υπόλοιπο πόντων.

Μπορώ να έχω την ίδια κάρτα σε δύο συσκεύες κινητού;

Ναι, αν χρησιμοποιήσεις τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό κατά τη σύνδεσή σου στο app.

Πώς μεταφέρω τους πόντους μου σε άλλο μέλος;

Για τη διασφάλιση της ακεραιότητας του αιτήματος θα χρειαστεί να στείλεις το αίτημά σου μέσω της φόρμας

επικοινωνίας, επισυνάπτοντας φωτοτυπία της ταυτότητας, αναφέροντας τον αριθμό της κάρτας που θα γίνει η μεταφορά των πόντων και διευκρινίζοντας αν θέλεις ολική ή μερική μεταφορά τους.

Tι μπορώ να κάνω με τους πόντους μου;

Επισκέψου το κοντινότερο πρατήριο Shell, εξαργύρωσε πόντους και απόκτησε άμεσα το δώρο που επιθυμείς ή μπες στο allsmart.gr και δες πως οι πόντοι σου γίνονται δώρα ή εκπτώσεις.

Κατάλογος Δώρων

allsmart.gr

Πότε αποδίδονται οι πόντοι για αγορές πετρελαίου θέρμανσης;

Οι πόντοι αποδίδονται εντός 5 εργασιμών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του πετρελαίου θέρμανσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε με το κεντρικό γραφείο θέρμανσης 18330. Για τον νομό Αττικής ισχύει και το +30210 2852071.

Πότε αποδίδονται οι πόντοι από προσφορές με συνεργαζόμενες εταιρείες;

Οι πόντοι με χρήση κωδικoύ DEALS FOR YOU αποδίδονται την επόμενη εργάσιμη, εφόσον έχει δηλωθεί σωστά η κάρτα Shell GO+ κατά την εξαργύρωση του κωδικού στο πρατήριο.

Oι πόντοι από την προσφορά Αnytime x2 ή τη συνεργασία με την nrg απόδίδονται εντός του επόμενου μήνα.

Πώς βρίσκω το πλησιέστερο Shell GO+ πρατήριο;

Μπες στο Shell GO+ app, επίλεξε το tab "Πρατήρια", επίλεξε από τα φίλτρα αυτό που αναζητάς και πλοηγήσου στο πλησιέστρο πρατήριο.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για νέα ή προσφορές;

1. Μπες στο Shell GO+ app, δήλωσε στη ενότητα "Ο Λογαριασμός μου" ότι θέλεις να λαμβάνεις από εμάς νέα και ενημερώσεις

2. Φρόντισε να είναι ενεργές στη συσκευή σου οι ενημερώσεις μέσω push

3. Δες τις προσφορές και τα μηνύματα στις αντίστοιχες ενότητες του μενού του app

4. Ακολούθησέ μας στα Social Media @shellstations.gr.

Πώς αναβαθμίζεται η GO+ κάρτα μου σε Shell V-Power;

Mε αγορές 200 λίτρων καυσίμων Shell V-Power ανά ημερολογιακό τρίμηνο η κάρτα σου αναβαθμίζεται αυτόματα στο app και μπορείς να κερδίζεις μέχρι και 600 επιπλέον πόντους ανά τρίμηνο.

Πώς βρίσκω τις νέες Shell GO+ δυνατότητες επιβράβευσης;

Μπες στο Shell GO+ app, επίλεξε το tab "Eπιβραβεύσεις" και ανακάλυψε περισσότερους τρόπους για να κερδίζεις, μέσα από παιχνίδια, διαγωνισμούς και μοναδικές προσφορές.

Πόσες συναλλαγές μπορώ να κάνω ανά ημέρα;

Μπορείς να κάνεις µέχρι τρείς (3) συναλλαγές την ημέρα και μέχρι οκτώ (8) συναλλαγές ανά 7 ημέρες, για συλλογή πόντων, µε χρήση της Shell GO+ κάρτας σου στα πρατήρια Shell.

Δες περισσότερα στους όρους του προγράμματος.

Όροι και Προϋποθέσεις Shell GO+

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τους όρους του προγράμματος και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων;

Δες τους Όρους του προγράμματος: link1 και την 

Eνημέρωση Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων: link2 ή επικοινωνήσε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης μελών σχετικά με το αίτημά σου (+302109476566 ή μέσω της φόρμας

)

Πού βρίσκω τα κουπόνια που έχω κερδίσει;

Μπες στο Shell GO+ app, επίλεξε από το μενού την ενότητα "Τα κουπόνια μου" και δες όλα τα ενεργά κουπόνια και τους όρους χρήσης τους. Για εξαργύρωσή, δείξε το barcode του κουπονιού σε ένα πρατήριο Shell ή στη συνεργαζόμενη εταιρεία.

Πώς μπορώ να μοιραστώ τη γνώμη μου και να κερδίσω;

Μπες στο Shell GO+ app, επίλεξε από το μενού την ενότητα "Η γνώμη μου" και διάλεξε από το ιστορικό τη συναλλαγή που θέλεις να αξιολογήσεις. Μοιράσου μαζί μας την εμπειρία σου και κέρδισε 50 πόντους για μέχρι 2 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια ανά μήνα.

Μπορώ να κερδίζω πόντους σε άλλη χώρα;

Oι Shell GO+ κάρτες που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα γίνονται αποδεκτές και σε επιλεγμένα πρατήρια Shell στην Κύπρο. Αντίστοιχα, οι Shell GO+ κάρτες που έχουν εκδοθεί στην Κύπρο γίνονται αποδεκτές και στην Ελλάδα.